HelloFresh (2) kleine lettertjes…

Al eerder heb ik over mijn ervaringen geschreven met HelloFresh. Ik was van mening dat ik de box éénmalig zou ontvangen maar bij navraag bleek dat ik de kleine lettertjes niet goed had gelezen en dat ik minimaal twee boxen af moest nemen. Kleine lettertjes….. grrrrr. Mocht je de HelloFresh box gaan uitproberen (met kortingscode) dan ben je daarvoor gewaarschuwd.

De kleine medemens gruwelde van het idee dat ze weer drie dagen uit de doos moesten eten. We hebben ons erbij neergelegd en ik moet zeggen dat er deze week lekkere maaltijden te maken zijn. De eerste hebben we al achter de kiezen. Penne met tonijn en cherrytomaatjes. Pasta is voor kinderen altijd oké. Hoewel een volkoren variant de wenkbrauwen weer omhoog doet trekken. We hebben er zin in…. nog twee dagen. Vandaag couscous met courgette en kippendijen en morgen een aardappeltortilla met oude kaas en spinazie. Ik blijf erbij. Probeer het eens uit. Met de kortingscode via Facebook is het een betaalbaar experiment.

hellobox3 

Bij de box zat een envelop met leuke kortingsbonnen.

2 gedachten over “HelloFresh (2) kleine lettertjes…

Geef een reactie

