Saturday morning….

Zaterdag morgen…. Hmmmm, een heerlijk gevoel om deze dag te beginnen met zoveel mogelijkheden of om gewoon lekker niets te doen. Mijn ochtend begon met een hoop lawaai. Het bleek de wekker te zijn die ik om 7.45 uur gezet had. Gisteravond leek het mij een geweldig idee om naar pilates te gaan maar ik kon mij na het afgaan van de wekker met geen mogelijkheid bedenken waarom dat kreng in alle vroegte zo tekeer ging. Lekker nog een beetje soezen hoor…. Tot de Whatsapp van vriendin L. binnenkwam dat de pilates-date doorging. Kak, dat was het waarom ik op moest staan. Smoothie gemaakt en snel oksel fris in de sportkleding gesprongen. Manlief van L. bleek ook van de partij. Gezellig! Op de sportschool bleek de pilates omgezet te zijn in yoga. Beter! Kunnen we toch nog een beetje doorsoezen. Marie gaf les. Een prachtig en lief poppetje die met haar zalvende stemmetje ons in hogere sferen brengt. Ik ben blij dat ik toch mijn bed heb weten uit te komen. Ik voel mij herboren. Daarna even bijkletsen met een kopje thee. YES! Ik heb zin in vandaag….

2 gedachten over “Saturday morning….

Geef een reactie

