TUINVERMAAK #1 Kleine Kruiden Tuin

Nu het steeds lekkerder weer gaat worden gaat het kriebelen om de tuin weer gezellig te gaan maken. Helaas kunnen er nog geen plantjes gekocht worden want het is ’s nachts nog veel te koud. De hortensia Annabel heb ik wel al gesnoeid dus ziet het er weer een stuk netter uit. En de kleine man heeft voor een ijsje de Catalpa gesnoeid. Best handig als kinderen groter worden šŸ˜‰

Ik kan niet wachten tot ik mijn mini kruiden tuintje weer lekker kan op pimpen. Ik heb al wat leuke ideetjes opgedaan op Pinterest. Op de foto zie je hoe hij er vorig jaar bijstond. Ik zou niet zonder mijn kruiden kunnen. Leuk om het gevoel te hebben dat er iets eetbaars onder je handen groeit en makkelijk want alle gangbare kruiden kunnen vers uit de potten geknipt worden.

 

Geef een reactie

