It’s my birthday

Ik ben jarig vandaag. Duh… Normaal gesproken zou ik dat niet zo van de daken schreeuwen. Ik heb eerlijk gezegd een beetje een hekel aan verjaardagen en zeker die van mijzelf. En dan met name het vieren daarvan. Als kind natuurlijk niet maar de laatste jaren doe ik geen vreugdedansje meer als ik weer een jaar ouder ben. Natuurlijk ben ik dankbaar dat ik ouder mag worden maar om daar nou een taart op te eten en de slingers voor op te hangen…. Het liefst breng ik de dag door met mijn kinderen. Een gezellige dag samen en afsluiten met een etentje.

Maar vandaag heb ik er echt zin in. Vraag mij niet waarom maar iedereen mag het weten.         IK BEN JARIG!!!!!!!!!!!!!!  Ik ga taart eten, genieten van al die mooie mensen om mij heen, wijn, heel veel wijn drinken (weet niet of de planning van het feestje dan nog strak verloopt maar dat maakt het extra leuk) lachen en heul erg genieten! Ik heb er zin in…..  :))

Een gedachte over “It’s my birthday

Geef een reactie

