Storage Jars

Dit is niet een vernieuwende tip maar ik wil het toch graag delen. Gisteren moest ik even bij de Xenos zijn voor een Yoga bal. Ook heel handig overigens. Maar als je dan eenmaal in de ‘hebben-hebben’ winkel bent kom je altijd wel weer iets tegen dat van pas komt. Zo ook gisteren. Naast allerlei andere ‘ditjes en datjes’ kwam ik deze handige stickertjes tegen. Eigenlijk onzin want ik kan best zien wat er in mijn glazen potten zit. Maar het staat zo leuk en zit er zeer ‘organised’ uit.

Op Pinterest had ik al eerder leuke tips gezien voor wekpotten maar dan moest je met schoolbordverf aan de slag. Dan vind ik het al snel teveel gedoe. Dit is plakken en klaar.

wekken2 wekken1

De potten zijn overigens ook bij Xenos verkrijgbaar.

wekken4

De rode wijn ernaast kan ik ook erg aanbevelen. De Sensas Cabernet – Syrah van de Deen.

Geef een reactie

