Smoothie Challenge Viv Online ends

De challenge van Viv Online is afgelopen. Gelukkig….. Ik heb het op een paar dagen na (pasen is een prima excuus) prima volgehouden maar vond de challenge best afzien. Het was met recht een pittige uitdaging. Ik heb er wel iets van opgestoken. Ik zal meer de juicer gaan gebruiken met groenten. Moet ook wel want mijn blender is er ter ziele gegaan.

smooth20

Ik denk niet dat ik nog snel met een challenge mee zal doen. Ik ben daar veel te eigengereid voor. Laat mij niet graag dingen opleggen. Dat heb ik er dan ook weer van geleerd.

smooth21

De ontbrekende dagen van de challenge zijn te vinden op het blog van Viv Online. Succes als je de challenge ook wilt aangaan šŸ™‚

Bron: Viv Online

 

Geef een reactie

