Favourite wine

Met het weekend voor de deur deel ik graag mijn favoriete wijntjes met jullie. Ik ben geen grootverbruiker en hoef mij dus nooit bij de glasbak te verontschuldigen voor ‘weer’ een feestje. Maar dagelijks drink ik wel een glaasje, liefst rode, wijn. Dat schijnt ook nog eens heel erg gezond te zijn. Als ik dan dat ene glaasje neem, meestal tijdens het koken, wil ik wel een perfect wijntje. Ik deel het graag met je….

Zomers drink ik graag Chardonnay. Een heerlijke vind ik de Slurp wijn van Ilja Gort. Eigenlijk viel ik in eerste instantie op de verpakking. De simpele styling met the ‘Enjoyable’ tekst. En dan blijkt hij ook nog eens erg lekker weg te drinken, betaalbaar en makkelijk verkrijgbaar. Gewoon bij de Appie. (4,99)

slurp4 slurp2

Mijn favoriete rode wijn is de Sensas Cabernet Syrah. Een robuuste wijn die toch makkelijk drinkt. Verkrijgbaar bij de Deen (4,99)

slurp5

Wat is jouw favoriete wijntje?

 

 

Een gedachte over “Favourite wine

Geef een reactie

