TUINVERMAAK #4 Small change… Big difference…..

tuintuin1tuin2 De muur van de garage is al sinds ik hier woon een doorn in mijn oog. Super saai! Ik had er maar wat vogelhuisjes opgehangen om het een beetje op te pimpen maar ook dat was het niet echt. Het leek mij geweldig om de muur te schilderen maar dat kwam er ook maar niet van. Dus toen de schilder al het houtwerk van mijn huis van buiten wit kwam schilderen heb ik hem even lief aangekeken of hij ook nog tijd had voor een likje zwart… Dat likje verf werd best een klusje (om de druif heen schilderen is een hele kunst) maar ik ben er super blij mee. Zelf heb ik alle vogelhuisjes weer een beetje gerepareerd en wit geschilderd. Niet meer verspreid opgehangen maar gezellig bij elkaar. Ik vind het resultaat TOP geworden!

Een gedachte over “TUINVERMAAK #4 Small change… Big difference…..

Geef een reactie

