MONDAY…. STILL ALIVE….

Na een heel suf weekend, op een gezellige verjaardag na, kan ik mij geheel vinden in deze quote. Na wat hockeygeweld zaterdagochtend had ik de rest van het weekend voor mijzelf. Me, myself and I. Grootste plannen had ik. Ik zou naar de Summermarket van Sissy Boy, zaterdag avond naar een salsafeest en gisteren zou ik mijn tuinset wit gaan schilderen en wie weet nog ergens tussendoor een leuke date.

Niets van dat alles is gelukt. Ik voelde mij gisteravond volledig verpieterd. Gelukkig heb ik nog even geskyped met Italia….. mijn stem deed het nog na 24 uur stilte. Ik heb het weekend helemaal! niets gedaan. Ik voelde mij als een vis op het droge. Een beetje gehangen her en der in huis en de tuin. Ik had zelfs geen energie om te lezen of een film te kijken.

Dat zou ik een jaar geleden heel erg gevonden hebben. Mijn gevoel van leven was toen veel ondernemen, ten koste van alles er altijd zijn en gezellig meedoen. En ook al was ik gisteravond best narrig over mijn ‘saaie’ weekend. Toen ik deze tekst vond kon ik mij daar helemaal in vinden…. Ik leef nog, adem, geniet, voel mij dankbaar…. het leven is goed. Soms moet je flink gas terug nemen om weer volle kracht vooruit te kunnen. Of in mijn geval in een sukkeldrafje šŸ™‚

Geniet van maandag…. het begin van een prachtige nieuwe week!

Geef een reactie

