FOTO AND MAGAZINE RACK….

Elke keer als ik in de Hema ben (dat is best vaak) dan sta ik met het witte fotorek in mijn handen. Alles in mij zegt dat ik dat ding MOET hebben maar sinds de Spending Cleanse denk ik wat langer na en leg ik hem weer terug. Ik weet namelijk niet waar ik het moet hangen.

Maar nu zit hij het hele weekend al in mijn hoofd. Ik wil namelijk een rustig plekje in huis creëren waar ik ongestoord achter de computer kan zitten. En als ik dat plekje gevonden heb dan moet boven mijn werkplek zeker het fotorek. Ik vind hem leuk om er inspirerende kaarten in te doen. Zal je zien dat tegen de tijd ik mijn plekje heb het rek uit de collectie is. Ik denk dat ik hem van de week toch maar alvast ga halen…… Hij is trouwens 9,95 euro. In de winkel hebben ze volgens mij alleen wit maar online is er ook een roze variant.

fotorek2 fotorek

Het tijdschriften rek kwam ik voor een prikkie op Marktplaats tegen. Ik heb zoveel leuke tijdschriften die bij mij opgestapeld in de kast liggen. Hoe leuk is het om er een wand objectje van te maken.

Het rek is ook nieuw verkrijgbaar bij Lilians House in Zaandam. In diverse kleuren verkrijgbaar en kost 35,00 euro.

 

Geef een reactie

