TUINVERMAAK #11 EERSTE OOGST…

De eerste oogst van de Pallet Daktuin. De radijsjes! daktuin Alles in de tuin en op het dak groeit als een gek. Gisteren hebben we ook al sla uit de pallet tuin gegeten. Ik heb het te dicht op elkaar gezaaid dus het is een soort pluksla geworden. Maar het smaakt perfect.  pallettuinOok in de kistjes doet alles het goed. De slakken zijn niet meer teruggekomen. Cameravrees denk ik. Worteltjes, lenteui, courgette en boontjes. Er is geen houden aan. Ik heb niet zoveel verstand van een moestuin dus doe maar wat. Maar het lijkt allemaal goed te gaan. Paar stokken hier en daar…. minituin En ook in de minituin op het terras barst alles uit zijn voegen. De pompoen begint aardig te woekeren. minituintje pompoen Ik ben zo enthousiast geworden over mijn kleine moestuintjes dat ik zelfs al een beetje aan het kijken ben hoe ik dat volgend jaar ga aanpakken. Het mag wel wat fraaier. Dit was even een test. Vooral op het dakterras doen de planten het heel erg goed. Dus daar ga ik van de winter een mooi daktuinplan voor maken. Dit is al iets dat mij aansprak. Ziet er mooi uit en is betaalbaar.minituin

Plaats een reactie