SCOTCH & SODA SALE

Eén van de leukste modehuizen van Nederlandse bodem vind ik Scotch & Soda. Wie kent het niet zou ik haast zeggen….scocth sale                               Ik kreeg vanochtend een mail dat hun 50% SALE begonnen is. En het is het perfecte weer om eens je slag te slaan.scotch shVoor de kleine man surf ik gelijk naar SCOTCH SHRUNK. Hij groeit als een gek dus ik zwiep van alles en nog wat in de virtuele mand. Hij werpt een blik en vindt alles prima.       scotch streephoodscotch streepteescotch streepvestScotch teescotchhoodyscotchmaisonVoor mijzelf ga ik nog even bij MAISON SCOTCH kijken maar zie niet veel soeps. Ook hier weer van die graatmagere, witte, onaantrekkelijke modellen. Ik vraag mij weleens af wie de marketing doet van bepaalde modehuizen. Maar dat is mijn mening….scotch r'belle Voor de damespuber kan ik sinds kort Scotch R’belle overslaan. Zij wilde graag kleedgeld dus is dit alles een beetje boven haar budget.

Als je nog iets leuks wilt scoren moet je er wel snel bij zijn want heel veel was al uitverkocht….

 

2 gedachten over “SCOTCH & SODA SALE

Geef een reactie

