Pinterest inspiratie #1 Buiten eten

Al jaren ben ik verknocht aan Pinterest. Alles wat in mijn hoofd omgaat of wat ik inspirerend vind dat Pin ik. Ik vind het heerlijk om op Pinterest rond te dwalen en voor ik er erg in heb ben ik ineens uren verder (dat is iets minder want die berg was vouwt zichzelf niet op). De laatste tijd gun ik mijzelf daar niet zoveel tijd meer voor omdat ik nu iets nóg leukers heb gevonden en dat is mijn blog. Mijn Pins komen daarbij vaak van pas als inspiratie. Het lijkt mij leuk om Pinterest bij mijn blog te betrekken. Daarom zal ik zo af en toe een mini-Pinbord maken op ENJOY!.  Je kunt ENJOY! ook hier op Pinterest volgen.buiten etenBuiten eten vind ik geweldig. Zodra het even kan eet ik met de pubers buiten. Hoewel zij er niet zo blij van worden omdat er altijd ‘beestjes’ buiten zijn. Mieren, spinnen, vliegen, wespen, bijen…. ze worden er gek van. Ook niet heel relaxt want er wordt steeds driftig gewapperd en gemopperd.picknick strand Aangezien ik heel dicht aan zee woon ga ik vaak naar het strand. Het leukste is het dan om daar te gaan picknicken. Stokbroodje, kaasjes, fruit, limonade en flesje wijn mee. Zo heerlijk eenvoudig maar groot plezier en fijn relaxt. Een paar keer per jaar spreek ik met een groepje vrienden af en zorgt iedereen voor wat lekkers en strijken we neer in het zand om de zon in de zee te zien zakken…..picknick strand                          Voor deze zomer wil ik nog graag een etentje bij mij in de tuin organiseren. Met een lange tafel tussen de Hortensia Annabellen, geruite tafelkleden, mijn serviezen en heel veel sfeerlichtjes. Ik heb het al helemaal in mijn hoofd.                                                                 tuinfeest lange tafels in het gras tuinfeest Stiekem droom ik ervan een klein bedrijfje te starten waar ik kleinschalige dinertjes organiseer op unieke plekken. Lange tafels, bourgondisch eten, heerlijke wijn met zang/dans of kunst.diner buiten eten  aperitivoOok daarvoor vind ik heel veel inspiratie. Het is er alleen nog niet van gekomen. De komende weken ga ik daarmee aan de slag (en met tien andere plannetjes) en wie weet lukt het mij al mijn dierbaren na de vakanties bijeen te krijgen. Ik wil graag een keer een try-out organiseren.brunch Of een ontbijt op het werk organiseren. Ook weer met veel gevoel voor sfeer en goede producten. Inspirerender kan de werkdag niet beginnen zou je zeggen….  picknick rooftop En bij dit beeld krijg ik dan gelijk zin om een groep advocaten van de Zuidas op grote hoogte een geweldige lunch te bezorgen….. Tsja….Keep on dreaming……?

Bron: PINTEREST

4 gedachten over “Pinterest inspiratie #1 Buiten eten

  1. meike

    Ik vind het een heel erg leuk concept voor een bedrijfje, doen!!!
    Er is niets leuker om op een onbekend mooi plekje in de buitenlucht te zitten met lekker eten.

Geef een reactie

