ZZZZZZZZZZZondag……

Net ontwaakt op deze heerlijk niksdag. Geen “mama!!!!” vandaag en voor de komende twee weken. De pubermensjes zijn met hun vader op vakantie. Ik ben weer even gewoon José.  Zonder grootse plannen, hoewel…. de jongste puber heeft mij vriendelijk doch dringend verzocht in de komende  weken eens een man te gaan zoeken….

Als ik daaraan denk kan ik rustig door blijven soezen want alle leukerds zijn bezet, ingewikkeld of nog aan het uitrazen. Of….. ik ben er gewoon nóg steeds niet aan toe, té veeleisend of de perfecte man moet nog geboren worden….. dat kan ook natuurlijk…..

Eigenlijk heeft hij wel gelijk. Misschien moet ik er meer moeite voor gaan doen. Ik ga gelijk even een leuk mutsje freubelen met ‘SINGLE !” erop. Kan ik dat op mijn hoofd zetten als ik de deur uitga. Of nog beter… mijn nieuwe automobiel laten beletteren met “ICH BIN ZU HABEN” of misschien is er een leuke Grouponaanbieding voor een pakkende banner achter een vliegtuigje die dan langs de Noordzee stranden vliegt. Pffff…. wordt het toch nog een druk dagje……

 

Geef een reactie

