DOOIE KEVER….

Als jullie dit lezen lig ik waarschijnlijk als een dooie kever op de grond. Huh?…. ja, dooie kever!

Het is een oefening die tijdens Pilates gedaan wordt. Hij heet niet voor niets de ‘Dead Bug’ want je sterft een langzame dood. ENJOY! The Good Life…. yeah!

Ik was een weekje niet naar Pilates geweest en nu zit er ineens een dooie kever in de les. Maar als je het een paar keer hebt gedaan is het een heel effectieve oefening om de lage buikspieren te trainen. Hoewel ik ook spierpijn had in mijn bovenbenen en lage rug. Ik laat hem je zien omdat ik heel erg giechelig wordt van deze oefening. Niet op het moment zelf maar ik toon hem graag aan de kids, die hem aan hun vriendjes laten zien en voor wie interesse heeft laat ik ook graag mijn dooie kever zien. Ik laat hem jullie niet zien….. ha! Daar heb ik een ander voor gezocht….. Ik doe hem in de les langer en met meer variatie maar het filmpje geeft een impressie. Probeer jij het ook eens?….

4 gedachten over “DOOIE KEVER….

  1. Deborah Hamar

    Wat een term voor deze uitvoering. Ik heb wel moeten lachen, want ik rij zelf in een Beetle.. Niet dat dit iets te maken heeft met Pilates. :’)
    Heb de oefening bekeken. En daar laat ik het voorlopig bij πŸ™‚

Geef een reactie

