Loom armbandjes

Zomervakantie #1 Loombandjes

Loom bandsZelf heb ik niets met de Loom rage die al een tijdje door ons land raast. Het enige dat ik er aan doe is dat ik zo af en toe met een auto vol kids naar de markt rijden om weer een nieuwe voorraad elastiekjes te halen. En dan heb ik niet alleen meisjes op de achterbank maar ook de jongens doen er vrolijk aan mee.loom bands Het is wel weer eens iets anders dan die stompzinnige games die kinderen totaal afstompen. Op deze manier zijn ze weer heerlijk creatief in de weer. Uren zijn ze er zoet mee. Het internet wordt afgestruind om allerlei leuke modelletjes na te maken en op You Tube wordt alles aan de hand van filmpjes voor gedaan. Fijne bezigheid in deze zomervakantie. Voordeel voor mij is dat ik regelmatig van de nieuwste bandjes word voorzien. En laat ik dat nou eens heel leuk vinden staan bij mijn zomer-outfitjes en mijn kleurrijke ICE WATCH. Vooral doorgaan…..

Geef een reactie

